Artykuły i poradniki Social Media:
W jaki sposób ułatwić klientowi kontakt z naszą firmą?
WP
Kilka słów:
Wychodzenie naprzeciw klientom to jeden z lepszych kroków, jakie możemy poczynić w tej relacji. Dwustronny kontakt, możliwość łatwego zasięgnięcia porady w sprawie wyboru pakietu, usługi czy w razie problemów z obsługą kupionego urządzenia dobrze świadczy o firmie jako tej, która obejmuje klienta opieką posprzedażową. W jaki sposób ułatwić odbiorcom kontakt z naszą firmą?
Jak stworzyć dla wirtualnego uczestnika prawdziwą wartość
pr
Kilka słów:
Nie każdy może uczestniczyć w twoim evencie tak, jakbyś sobie tego życzył. Nie oznacza to jednak, że nie możesz zwiększyć zasięgu swojego wydarzenia o kilka tysięcy procent, jeśli tylko znajdziesz rozwiązanie dla siebie.
Moduły Prestashop - możliwości indywidualizacji sklepu
LH
Kilka słów:
Sklepy oparte na systemie Prestashop to jedno z najpopularniejszych rozwiązań na rynku sprzedaży internetowej. Ułatwiają one i uproszczają procedurę otworzenia e-sklepu. Nie zawsze jednak gotowy szablon ma wszystkie rozwiązania, których potrzebuje dany handlowiec.
Marketing internetowy dla obiektów – Jaki jest najskuteczniejszy ?
WP
Kilka słów:
Mówi się coraz więcej na temat marketingu z wykorzystaniem medium internetu oraz witryny WWW. Jak to się przekłada na promocje np. usług hotelarskich oraz gastronomicznych, czy z tego skorzystać a jeżeli tak to na co warto zwrócić uwagę - na te pytania postaramy się odpowiedzieć w artykule poniżej. Zapraszamy!
3 praktyczne wskazówki, jak skutecznie prowadzić fanpage
KBR
Kilka słów:
W XXI wieku, w dobie Internetu, który przeniknął do niemal każdej sfery ludzkiego życia jednym z podstawowych warunków skutecznego marketingu internetowego jest posiadanie firmowej strony internetowej.
Content marketing – wyzwanie dla małych i średnich firm
KBR
Kilka słów:
Content marketing jest obecnie najlepiej rokującą na przyszłość gałęzią marketingu. Podczas, gdy wiele form oddziaływania na użytkowników internetu wyczerpało już swoją formułę, marketing treści nie tylko zwiększa swoją skuteczność w walce o klienta, ale też rozwija się jego instrumentarium, powstają nowe rozwiązania, które pozwalają coraz szybciej docierać do większej liczby odbiorców.
Niezwykli ludzie, ciekawe spotkania – 5 lat z Centrum Konferencyjnym WPP we Wrocławiu.
Centrum Konferencyjne Wrocławskiego Parku Przemysłowego
Kilka słów:
Wiosną tego roku mija pięć lat, odkąd Centrum Konferencyjne WPP zaprasza na Spotkania biznesowe w wyjątkowym otoczeniu. Tak brzmi hasło przewodnie i misja tego miejsca, zlokalizowanego w industrialnym krajobrazie Wrocławskiego Parku Przemysłowego.
Rozwój hotelu we współczesnych realiach.
M-S-M
Kilka słów:
W każdym przedsiębiorstwie, w każdej firmie i w każdym hotelu – odpowiednie zarządzanie pozwala na rozwój, innowacyjność i stabilizację. W dzisiejszych czasach klient przestaje zadawać sobie pytanie „dokąd jechać na wypoczynek”, ale „po co” i to należy sobie jak najszybciej uzmysłowić wdrażając kolejne rozwiązania.
Skuteczna promocja w Internecie
A
Kilka słów:
Codziennie w naszym kraju trwają przygotowania do setek rozmaitych konferencji, spotkań, paneli dyskusyjnych lub pokazów najnowszych osiągnięć działających na terenie państwa firm.
Wiedza ekspertów z SGGW dla branży HoReCa
M-S-M
Kilka słów:
Podczas 18. Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro 2014 chętni mogą wziąć udział w nieodpłatnej branżowej konferencji pt. „Gastronomia – nowe trendy i koncepty”. Poprowadzą ją eksperci z Katedry Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Spotkanie odbędzie się pierwszego dnia targów, tj. 26 marca br., w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie.